HADIAH BASIKAL SEBAGAI GALAKAN PELAJAR CEMERLANG
PUTRAJAYA 15 Feb 2007 – UMNO Bahagian Putrajaya mengambil pendekatan menjadikan basikal sebagai hadiah kepada pelajar yang mencapai keputusan cemerlang di setiap kelas bagi 13 buah sekolah dalam Parlimen Putrajaya.

Ketua UMNO Bahagian Putrajaya Dato’ Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, bagi setiap kelas untuk sekolah rendah dan menengah sebuah basikal akan diletakan disatu sudut kelas mulai minggu hadapan untuk dijadikan hadiah kepada pelajar yang mencapai keputusan terbaik setiap kelas bagi sesi persekolahan tahun ini.

Dato' Khairuddin Samad Pengerusi Biro Pendidikan (kiri) bersama Dato' Seri Tengku Adnan beramah mesra dengan pelajar yang menerima hadiah basikal bagi tahun 2006

Salah seorang Pengetua / guru besar menerima basikal daripada Tengku Adnan sambil diperhati Dato' Hishamudin Aun, Dato Khairuddin dan En. Danny Chua

Sebahagian daripada pimpinan UMNO Bahagian Putrajaya dan warga pendidik yang hadir di majlis tersebut

Tengku Adnan sempat bermesra dengan sebahagian pelajar dari 13 buah sekolah dalam Parlimen Putrajaya yang hadir di majlis tersebut


Katanya, sebanyak 73 buah basikal disediakan oleh Biro Pendidikan UMNO Bahagian Putrajaya kepada 13 buah sekolah sekitar Putrajaya. Basikal tersebut akan menjadi motivasi kepada setiap pelajar untuk mencapai keputusan terbaik bagi setiap kelas.

Di majlis itu juga UMNO Bahagian Putrajaya menerima sumbangan tajaan akhbar News Straits Times selama setahun untuk diberi kepada setiap sekolah yang disumbangkan oleh En. Danny Chua dari Syarikat AJM Sdn Bhd. Turut hadir Ketua Pengarang Kumpulan NSTP Dato’ Hishamudin Aun.
0 Comments:
Post a Comment
<< Kembali
 


Pautan Putrajaya
Baginda s.a.w. bersabda; Orang yang berusaha membantu para janda dan orang miskin diibaratkan sebagai orang yang berperang di jalan Allah, seperti orang yang bangun sembahyang sepanjang malam dan seperti orang yang berpuasa tanpa berhenti. (H.R. Bukhari & Muslim)
Dilawati Sejak Ogos 2006
    counter
Aktiviti Terkini

15 Jan 07 (Isnin)
Setiap aktiviti akan dipaparkan disini
  


Berita Terdahulu
Arkib
Email Pusat Khidmat
Kalendar
Semak Keahlian UMNO


Semak Daftar Pengundi



Bancian Pemilih


Akhbar Hari Ini
Template Asal Oleh
Free Blogger Templates
Hak Milik
    BLOGGER